Wij scoren een 8,5 op bewonerstevredenheid!
Betonrenovatie of gevelrenovatie leidt altijd tot overlast, alleen al door de aanwezigheid van onze medewerkers, maar vooral ook door trillingen, geluid en stof. Ook het conserveren van een vloer met een coating kan (reuk)overlast veroorzaken.
Wij scoren een 8,5 op bewonerstevredenheid!
Dat blijkt uit de honderden bewonerstevredenheids- en tientallen opdrachtgeverstevredenheidsonderzoeken die in 2020 zijn afgenomen. Dat is een mooie score die ons voldoende vertrouwen geeft om de lat in de komende tijd nog hoger te leggen. Een bewoners- of opdrachtgeverstevredenheidsonderzoek, hoe gaat dat in zijn werk? Na afloop van het project wordt de bewoner en / of opdrachtgever gevraagd om deel te nemen aan een digitaal onderzoek. Hier wordt getoetst hoe onze diensten zijn ervaren. Dit platform is op maat gemaakt en ingeregeld door partner BusinessMonitor. In het tevredenheidsonderzoek kan worden aangeven wat er in het gehele traject goed ging, wat er beter kan en / of er klachten zijn die nog verholpen moeten worden. Wij gebruiken deze informatie om van te leren en onszelf te verbeteren. Zo blijft NVT Betonrenovatie continue werken aan de kwaliteit van haar diensten.
Wij maken een groot verschil met medewerkers die weten hoe ze met bewoners moeten communiceren. Bijvoorbeeld met een bezorgde bewoner waarbij op de galerij gedrild gaat worden. Die communicatieve skills over de hele breedte van al onze contacten zijn sleutelbegrippen binnen ons bedrijf. We selecteren erop, we trainen erop. Want we weten: als je vertélt wat je gaat doen, kweek je begrip. Onze kracht is dat we elk soort overlast vooraf communiceren met bewoners. Persoonlijk aan de deur en via goed leesbare brieven, e-mails en webportal.
Elke bewoner krijgt gehoor
Tijdens het project hebben we een luisterend oor. Zoals met een wekelijks bewonersspreekuur. Plus een mailadres voor bewoners waarop we snel reageren. Ook introduceren we een voor alle bewoners herkenbare en prima aanspreekbare voorman. Als er dan toch een klacht is, weten we hoe je je opstelt: luisteren, niet direct je gelijk willen halen en vooral: samen koersen op een oplossing. Daarom ons motto: maximaal presteren door maximaal communiceren.
We doen ons werk zoals afgesproken…en een stapje extra!
De technische vakgebieden waarop wij als landelijk onderhoudsspecialist excelleren zijn in de afgelopen decennia in hoog tempo ontwikkeld. De drie disciplines betonrenovatie, kunststof vloeren en planmatig onderhoud zijn door research, certificeringen, audits, vakopleidingen, wetgeving en eersteklas materialen nog maar op één manier uit te voeren: excellent. En geen fractie minder dan dat. We zeggen niet: vandaag deden we ons werk goed. We doen het namelijk altijd goed conform de onwrikbare benchmark die er voor onze specialismen ligt. We doen ons werk zoals afgesproken…en altijd een stapje extra!
Meer voor elkaar krijgen met rust, overzicht en aandacht
Al decennia servicen wij voornamelijk woningbouwverenigingen, vastgoedbeheerders en VvE’s. Die kernfocus brengt niet alleen een verregaand technisch productspecialisme, maar vooral ook: rust, overzicht en aandacht. En deze onbetaalbare factoren komen uw bewoners en dus ook u ten goede.
We tonen altijd begrip voor het dagelijks leven van uw bewoners
Betonreparaties, vloercoatings en schilderwerk hebben één aspect gemeen: deze zijn na doorharding keihard. En tegelijkertijd stellen wij ons in alle communicatie met uw bewoners zacht en betrokken op. Wij onderscheiden ons met een prettige manier van communiceren met alle belanghebbenden. Vooral over de voortgang en veiligheid rondom uw project.
Graag gaan we in gesprek met bewoners, bezoekers en gebruikers
Noem ons vermogen om eerlijk en open te communiceren met uw bewoners een zachte waarde. Maar laten we dat eens omdraaien. Die unieke eigenschap is voor steeds meer opdrachtgevers een harde voorwaarde om met ons samen te werken! Waarden die NVT zich gelukkig niet hoeft aan te leren of aan te meten: we hebben deze meer dan een eeuw stevig in onze genen verankerd zitten. Waarden zoals écht luisteren naar de klant. Doorvragen in bouw- en/of RGS-teams. Voortdurend communiceren met alle betrokkenen. En vooral: veilig werken. Kortom, de vertrouwenwekkende optelsom van vakmanschap, vriendelijkheid en veiligheid voorop. Plus het vermogen klanten en bewoners aan ons te binden met open communicatie.